Vet du nok om kundene dine langs hele kundereisen, fra de begynner å undersøke ulike muligheter til de rike på opplevelser og inntrykk er vel tilbake i egen stue?
De som klarer å sette kundene i sentrum i alle sammenhenger, begeistre og ta ansvar, vil lede an. I praksis handler det om å kunne levere optimale, bærekraftige opplevelser til hver enkelt kunde.
Vi ser et gryende paradigmeskifte i reiselivet, fra en forventning om at bedriftene tar et sosialt og miljømessig ansvar til økende fokus på i tillegg å gi gjestene muligheten til å skape mer enn fotavtrykket de etterlater seg. Et såkalt regenerativt reiseliv. Kundene blir mer og mer verdi- og individorientert, markedsføring drives i større grad gjennom kunderelasjoner og raske endringer i markedet stiller større krav til endringskapasitet.
Fornøyde kunder er nøkkelen til sterke merkevarer, økt verdiskaping og lønnsomhet.
Sammen med våre oppdragsgivere jobber vi for å utvikle smarte løsninger og attraktive opplevelser for morgendagens reiseliv.
Optimalisering av kundeopplevelsen – vertskapsrollen og servicekultur
Morgendagens vinnere er de som tar kundeopplevelsen inn i styrerommet. Det handler om å forstå kundens behov og levere troverdig og ærlig langs hele kundereisen.
Fagansvarlig:
Linda Merethe Ramberg
Vi har erfaring fra arbeid med alt fra små gårdsperler til flotte fullservicehoteller, aktivitetstilbydere og bærekraftig destinasjonsutvikling. Her bidrar vi i strategiprosesser, produkt- og konseptutvikling, opplevelsesproduksjon, markedsposisjonering og salg. Vi tilbyr også matfaglig rådgiving knyttet til matidentitet og kjøkkenlogistikk og -økonomi.
En god strategi handler både om å forstå hvor du er, hvor du kommer fra, hvor du skal og hva som må til for å nå målene du setter deg. Dette krever innsikt. Vi bistår gjerne med praktiske og gode verktøy slik at vi i fellesskap kan utvikle den beste strategien for din virksomhet.