I takt med kunden i alle ledd?
HSMAI Excelling at Customer Centricity Programme (ECC) gir bedriften verktøy for å utvikle en internkultur der den gode kunde- og brukeropplevelsen er i sentrum, og hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen i alle ledd.
Programmet er utviklet av den internasjonale reiselivsorganisasjonen HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International) og er aktuelt for alle som ønsker å være best mulig rustet i en hverdag hvor marginene er små.
Programmet hjelper deltakerne med å utvikle en bedriftskultur der den gode kunde- og brukeropplevelsen er forankret i alle ledd i organisasjonen. I tillegg utvikler vi metoder som hjelper bedriften å kvalitetssikre leveransen og gjøre hopp på eksterne kundemålinger.
«When I looked at the ECC programme it became clear that it is so much more than about excelling at customer centricity, it has been designed to transform organisations, engage teams, increase individual performance, boost customer loyalty and ultimately increase profitability and growth»
– Gil Mulders, Head of Learning Europe at IHG Inter Continental Hotels Group
Sertifiserte prosessledere:
Forretningsutvikler Linda M. Ramberg har vært prosjektleder for HSMAI i utviklingen av selve programmet og er sammen med Hedvig Rognerud sertifisert til å guide bedrifter gjennom prosessen. Hver organisasjon har sin stil og måte å gjøre ting på. Vi løfter frem det som er spesielt i den enkelte organisasjon og sikrer at hele teamet står bak.
Interessert i å høre hvordan programmet kan tilpasses din bedrift?
Kontakt oss om prosesser og programmer